wtorek, 6 sierpnia 2013

Londyn- moja pasja



Długo zastanawiałam się, które zdjęcia umieścić w moim pierwszym wpisie. Wybrałam te, które znaczą dla mnie najwięcej- zdjęcia z Londynu.
Maju tego roku wraz z rodziną poleciałam na tydzień do Londynu. Byłam bardzo podekscytowana, ale też zdenerwowana, ponieważ był to mój pierwszy lot samolotem ;) Ale jak później się okazało nie miałam się o co martwić, wszystko  sprawnie przebiegło i kilka godzin po starcie byłam już na miejscu. Jak piękny jest Londyn opowiadała mi zawsze moja mama, która "zaraziła" mnie miłością do tego kraju. O tym, że miała rację przekonałam się już niedługo po wyjściu z lotniska. Zakochałam się w tym mieście, w architekturze, ludziach :) Kiedy teraz wspominam te dni, które tam spędziłam, zdaje sobie sprawę jak bardzo chciałabym tam wrócić. Kocham Anglię, język angielski, ten piękny brytyjski akcent ;)
Big Ben-mój ulubiony zabytek Londynu






Westminster abbey

Tower Bridge



London Eye
Jednym z najlepszych miejsc w Londynie jakie widziałam jest zoo. Może pomyślicie dlaczego wybrałam akurat to miejsce. Może dlatego, ze bardzo lubię zwierzęta, a jeszcze bardziej lubię fotografować zwierzęta :)



To mój ulubieniec- jak ona na nas patrzy? <3


Kolejne zdjęcia przedstawiają Hyde Park nocą/ późnym wieczorem ;)


To tylko niewiele z moich zdjęć z Londynu, ale nie chce nikogo zanudzić.
Teraz tak na zakończenie, a może to dopiero początek? ;) Założyłam tego bloga, ponieważ uwielbiam fotografie i podróże. Chciałam to połączyć i pokazać Wam miejsca w których może jeszcze nie byliście ;) Liczę na Wasze komentarze.  Czy podobały Wam się zdjęcia, miejsca, zwierzęta? W komentarzach możecie napisać jakie są Wasze ulubione miejsca :) Jeżeli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć z Londynu dajcie znać ;)
Do zobaczenia wkrótce :)
                                                                     <3

3 komentarze:

  1. Świetne te zdjęcia <3 Moje ulubione to żyrafa a ogólnie te z Londynu są piękne wszystkie ;)
    Dodaj kolejny wpis koniecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha no i oczywiście słodko patrząca surykatka jest powalająca <3

    OdpowiedzUsuń