piątek, 24 stycznia 2014

Summer photos ;)


Minęło sporo czasu, odkąd dodałam ostatniego posta. Było to dobre ponad 4 miesiące temu, kiedy jeszcze były wakacje a temeperatura wynosiła ponad 20 C* Jak ja za tym tęsknie ...

Dlatego dzisiaj chciałam zabrać Was w taką letnią podróż. Mam Wam dzisiaj do "zaoferowania" zdjecia, które zrobiłam w zeszłe wakacje. Sama nie jestem zwolenniczką zimy (oprócz tych dni, kiedy moge jeździć na nartach, co jest jedną z niewielu zalet zimy dlatego chciałabym, żebyście oglądając te zdjęcia spróbowali się przenieść o kilka miesięcy wstecz, kiedy to o 16 nie było jeszcze ciemno, kiedy można było chodzić w letnich sukienkach, jeść lody, wygrzewać się w słoncu ...
Bo chyba każdy kocha lato <3 
So, let's get started ;)









Liczę na Wasze komentarze. Nawet krótkie: ,,przeczytałam/em" motywuje do dalszego pisania ;)
See ya later :)

1 komentarz: